Saturday, May 14, 2016

CARA BYPASS PATTERN CODE ANDROID DENGAN SCREEN LOCK CRACKER

                                                     


Assalamualaikum dan selamat sejahtera [MH] ucapkan.
Pertama sekali, [MH] ingin mengucapkan terima kasih kepada mereka yang sentiasa menyokongHackers48.blogspot.com dari awal penubuhan sehingga sekarang. Alhamdulillah, pada tahun ini [MH] telah berjaya mencapai satu lagi sasaran iaitu 10K like pada tahun 2013. Terima kasih yang tidak terhingga[MH] ucapkan.

Baiklah, kita kembali kepada topik asal. Android merupakan 1 sistem operasi telefon pintar atauSmartphone yang kian popular pada masa kini kerana kecanggihan teknologinya yang semakin meningkat dan menaik tinggi. Tapi, itu bukanlah topik kita yang sebenar pada hari ini. Topik kita yang sebenar hari ini ialah 'Cara Bypass Pattern Code Android Dengan Screen Lock Cracker'. Apakah ia?

Screen Lock Locker merupakan 1 fail flashable yang telah dicipta oleh seseorang yang pastinya juga seorang pengguna Android. Flashable ini sangat berguna untuk pengguna Android yang terlupa pattern code atau yang terlalu laju 'zap-zap' pattern code sehingga diblock. Bagaimanakah untuk menggunakan Screen Lock Locker ini?

Untuk menggunakan Screen Lock Locker ini, anda perlu root dahulu telefon pintar Android anda. Kemudian, barulah boleh ikut tutorial menggunakan Screen Lock Locker dibawah ini yang telah [MH]sediakan khas untuk pembaca.

Langkah 1

Download fail flashable Screen Lock Locker

Langkah 2
Save fail flashable tersebut kedalam SD Card telefon pintar anda

Langkah 3
Reboot ke Recovery (Power+Home+Volume)

Langkah 4
Flash zip fail yang disimpan tadi

Langkah 5
Fix permissions

Langkah 6
Reboot semula

Langkah 7
Jika ada request pattern code, hentam saja apa-apa pun sebab anda pasti boleh untuk bypass walaupun pattern codenya salah dari yang asalBaiklah, itu sahaja tips yang [MH] telah kongsikan dengan anda semua pada hari ini. Semoga berjumpa lagi dilain waktu. Teruskan sokongan anda terhadap Hackers48.blogspot.com!


DOWNLOAD HERE:Dialer_KitKated_3.zip

No comments:

Post a Comment